074-7009755

מגש סושי לימי הולדת

יום ההולדת שלכם מתקרב והשנה החלטתם שבא לכם אוכל מיוחד. 

התחלתם לחפש מה יהפוך את האירוע שלכם למעניין, שונה וכייפי. מפה לשם, קפצו אופציות רבות, אבל אתם… אתם בכלל אנשים של אוכל יפני! 

במיוחד למטרה הזאת, הכנו לכם כאן את המאמר המלא שיפרט לכם מדוע לבחור במגש סושי לימי הולדת, שהרי הוא האוכל היפני האולטימטיבי.

סושי- אירוח יוקרתי ומרשים 

כשאתם בוחרים בסושי, אתם בוחרים בשפע, יוקרתיות וצבעוניות שלא תמצאו במאכלים אחרים. מגשי סושי לימי הולדת הם מגוונים ויוצרים חגיגה בלתי נשכחת של עושר טעמים. 

במגש, המגיע בגדלים שונים לפי כמות האורחים, אפשר לשלב בין סוגי דגים, ירקות ורטבים שיקלעו לטעם של כל אורח. תוכלו להרכיב אותו בעצמכם או לתת למסעדה לעשות זאת בעצמה. כמובן שגם ניתן לשלב רולים צמחוניים וטעימים כדי לאפשר מגוון.

ההצעה שלנו: שלבו בין סוגי דגים כמו טונה, סלמון, בס ועוד, והכי חשוב, בחרו בכמה שיותר ירקות שיתנו טעם שווה, לדוגמה: בטטה, אספרגוס, מנגו ומה לא בעצם? האפשרויות כמעט בלתי מוגבלות. 

הרולים שבחרתם יגיעו אליכם במגש נאה ויפה לעין וישיג את המטרה שלכם ליום הולדת מיוחד.

סושי- קליל ובריא

מכירים את התחושה הזאת כשאתם מגיעים לאירוע והאוכל כבד ועמוס מדי? אם תבחרו במגשי סושי לימי הולדת תקבלו את האופציה ההפוכה בדיוק.

כל אורח שיגיע יבחר לעצמו את הכמות המדויקת שמתחשק לו לאכול, אם זה רול שלם או אפילו יחידה או שתיים. האורח שלכם יוכל להתנהל בקלילות, ולהתרכז במינגלינג והנאה מהחוויה הכיפית שנותן הסושי.

סושי ידוע גם כמאכל בריא, המאפשר לשמור על הגזרה בלי לחשוש מקלוריות, והאורחים שלכם יודו לכם שדאגתם למאכל מזין שהוא גם משביע ולא מכביד על הבטן לאחר מכן בלילה.

מגש סושי לימי הולדת- הבחירה המושלמת 

הסושי הוא גם מאכל המורכב מדגים ופעמים רבות הוא גם צמחוני.

לכן, ניתן לשלבו עם מאכלים נוספים באירוע שלכם, כמו בשרים וקינוחים חלביים ללא בעיה ולאפשר לכולם, כולל שומרי הכשרות, להנות מכל האופציות.

שכנענו אתכם לבחור במגש סושי לימי הולדת וכבר מתים לאכול? אנחנו בסושי טיים נשמח להמליץ לכם על על המגש המושלם, צרו קשר כאן.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

מגשי מסיבות של סושי

מגשי מסיבות של סושי הפכו לחלק בלתי נפרד מאירועים חגיגיים ומפגשים חברתיים. עם הפיכתם של מגשי סושי למסיבה לאלמנט קולינרי מוביל, כל מארח רוצה לבחור

אוכל אסייתי כשר בני ברק

האוכל האסייתי כובש לבבות בכל העולם תודות לשילוב המגוון של ירקות, עושר טעמים ורטבים מיוחדים הקולעים לטעמם של רבים. הוא משלב בין הדגים, הבשרים וגם

מגשי אירוח סושי כשר

בשנים האחרונות מגשי סושי להזמנה הפכו לטרנד לוהט והם נמצאים כמעט בכל אירוע. מופתעים? גם אנחנו לא. סושי הוא מאכל טעים, בריא ויוקרתי והוא מגיע

סושי לאירועים

סושי לאירועים הוא אחד הטרנדים הקולינריים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות. מדובר באופציה יוקרתית ושווה המתאימה לכל סוג אירוע, ממסיבות חברה ועד ימי הולדת, ומספקת חוויה

Call Now Button